Produkty budou doručeny do 5 pracovních dnů ode dne přijetí potvrzení objednávky na vaši e-mailovou adresu. V případě jakýchkoliv neočekávaných komplikací nebo zpoždění při vaší objednávce, dostanete upozornění e-mailem s uvedením očekávaného termínu dodání.
Kdo doručuje balíky?
Objednané výrobky zasíláme na adresu, kterou jste zadali během procesu objednávky. Dodávku zásilek provádí kurýrní společnost Zásilkovna, v pracovní dny v době od 8.00 do 17.00. O termínu dodání paketu na vaši adresu vás bude Zásilkovna informovat v den převzetí zásilky. Pokud vám termín nevyhovuje, kontaktujte:
- zákaznický servis Zásilkovna na telefoní: +420 216 216 516, mail: info@zasilkovna.cz, a dohodněte se na způsobu převzetí.
Jaká je cena dopravy?
Přepravní náklady jsou jednotné pro celou Českou republiku a liší se podle hodnoty objednávky a způsobu platby:
Objednávka v hodnotě nad 2 500 CZK – přepravní náklady ZDARMA
Objednávka v hodnotě do 2 500 CZK – přepravní náklady 99 CZK
Kdy bude moje objednávka odeslána?
Zboží objednané na webu jessyss.cz je odposláno co nejdříve. Přípravy na doručení resp. vydání vaší objednávky se začnou jakmile vám byla zaslána e-mailová zpráva o zpracování vaší objednávky.
Abychom mohli doručit objednané zásilky co nejrychleji, spolupracujeme s kurýrní službou Zásilkovna. Zásilkovna vyzvedne váš balík v našem centrálním skladu ve Slovinsku a doručí jej na na vaši adresu, což znamená, že váš balík můžete očekávat v 2 až 5 pracovních dnech.
Při výběru možnosti platby platební / kreditní kartou, Paypal-em nebo převodem na náš bankovní účet, se aktivity na provedení objednávky začnou po přijetí finančních prostředků na náš bankovní účet. Za tímto účelem kontroluje během pravidelné pracovní doby v 11. hodin platby na bankovním účtu společnosti. Termín doručení začíná v pracovní den v 9:00. po obdržení potvrzení o platbě.
Potřebuji k vyzvednutí zásilky doklad totožnosti?
Kurýrní služba si vyhrazuje právo přiměřeným způsobem ověřit totožnost pořizovatele zboží (možnost nahlédnout do osobních nebo jiných dokumentů), aby se zajistilo, že objednané zboží bude dodáno správnému zákazníkovi.
Aktualizace informací o doručení
Bezpečnost našich zaměstnanců a partnerů je naší nejvyšší prioritou, proto pracujeme 24 hodin denně, abychom zajistili, že své objednávky JESSYSS obdržíte co nejrychleji a nejbezpečněji.
Pokud byla vaše objednávka odeslána pomocí sledovací služby, budete moci dostávat nejnovější aktualizace své objednávky kliknutím na odkaz sledování v e-mailu s potvrzením o odeslání. Případně se můžete přihlásit do "Moje objednávky" a kliknout na "Sledovat zásilku".
Spolupracujeme s našimi kurýrními společnostmi, abychom chránili jejich řidiče a vaše zdraví, takže vaše oblíbené balíčky – balíky JESSYSS – mohou i nadále přicházet k vašim dveřím. Patří mezi ně výběr bezpečných míst pro předání balíků a podepisování řidičů vaším jménem.
Ještě jedna věc...
Snažíme se dodržet uvedené dodací lhůty, ale v obdobích velkého objemu zákazníků (včetně prodeje) mohou dodávky trvat o něco déle. Čas od času mohou tyto změny dodacích lhůt na omezenou dobu ovlivnit technologické aktualizace našich systémů nebo události vyšší moci, jako jsou extrémní povětrnostní podmínky. Tyto dočasné změny se však vždy budeme snažit omezit na minimum. Jessyss neodpovídá za balíky, které budou ztraceny nebo ukradeny v důsledku jakýchkoliv speciálních pokynů k doručení, které zanecháte přepravci.
Jessyss také neodpovídá za poškození, zničení nebo neschopnost poskytnout produkty v důsledku války nebo občanských nepokojů, stávek, průmyslového zastavení, neúspěšného dodání, požáru, bouře, záplavy, defektů, úmyslného poškození, krádeže nebo jakékoli jiné vyšší moci. Jessyss nehradí náklady vzniklé v případě možného prodlení dodání produktů. Rovněž nepokrývá náklady v případě ztráty produktu nebo nedodaného produktu. V případě platby předem za produkt vám náklady na nákup nedodaného produktu proplatíme stejným platebním prostředkem, jakým jsme platbu obdrželi.