Dodání

10. Dodání

10.1. Produkty budou doručeny do 5 pracovních dnů ode dne přijetí potvrzení objednávky na vaši e-mailovou adresu. V případě jakýchkoliv neočekávaných komplikací nebo zpoždění při vaší objednávce, dostanete upozornění e-mailem s uvedením očekávaného termínu dodání.

Kdo doručuje balíky?

10.2. Objednané výrobky zasíláme na adresu, kterou jste zadali během procesu objednávky. Dodávku zásilek provádí kurýrní společnost silkovna, v pracovní dny v době od 8.00 do 17.00. O termínu dodání paketu na vaši adresu vás bude Zásilkovna informovat v den převzetí zásilky. Pokud vám termín nevyhovuje, kontaktujte:

  • zákaznický servis silkovna na telefoní: +420 216 216 516, mail:  info@zasilkovna.cz, a dohodněte se na způsobu převzetí.

Jaká je cena dopravy?

10.3. Přepravní náklady jsou jednotné pro celou Českou republiku a liší se podle hodnoty objednávky a způsobu platby:

Objednávka v hodnotě nad 2 500 CZK – přepravní náklady ZDARMA

Objednávka v hodnotě do 2 500 CZK – přepravní náklady 99 CZK
Uvedené dodací náklady se vztahují na platbu platební / kreditní kartou, Paypal nebo na základě faktury

Objednávka v hodnotě do 2 500 CZK – přepravní náklady 119 CZK (99+20 CZK dobírkovné)
V případě nákupu na dobírku, tj platbou zboží při dodání, se dodací náklady zvýší o 20 CZK, protože doručovací služba účtuje k platbě i příplatek na provizi hotovostní platby.

Kdy bude moje objednávka odeslána?

10.4. Dodání zboží:

Zboží objednané na webu jessyss.cz je odposláno co nejdříve. Přípravy na doručení resp. vydání vaší objednávky se začnou jakmile vám byla zaslána e-mailová zpráva o zpracování vaší objednávky.

Abychom mohli doručit objednané zásilky co nejrychleji, spolupracujeme s kurýrní službou Zásilkovna. Zásilkovna vyzvedne váš balík v našem centrálním skladu ve Slovinsku a doručí jej na na vaši adresu, což znamená, že váš balík můžete očekávat v 2 až 5 pracovních dnech.

Při výběru možnosti platby platební / kreditní kartou, Paypal-em nebo převodem na náš bankovní účet, se aktivity na provedení objednávky začnou po přijetí finančních prostředků na náš bankovní účet. Za tímto účelem kontroluje během pravidelné pracovní doby v 11. hodin platby na bankovním účtu společnosti. Termín doručení začíná v pracovní den v 9:00. po obdržení potvrzení o platbě.

Potřebuji k vyzvednutí zásilky doklad totožnosti?

10.5. Kurýrní služba si vyhrazuje právo přiměřeným způsobem ověřit totožnost pořizovatele zboží (možnost nahlédnout do osobních nebo jiných dokumentů), aby se zajistilo, že objednané zboží bude dodáno správnému zákazníkovi.

10.6. Jessyss není zodpovědný za poškození, zničení nebo neschopnost poskytnout produkty v důsledku války nebo občanských nepokojů, stávek, zastavení práce v průmyslu, neúspěšné dodávky, požáru, bouře, záplavy, selhání, úmyslného zranění, krádeže nebo jiné vyšší moci. Jessyss nenese žádné náklady, které vzniknou v případě zpoždění dodávky výrobků. Nenese také žádné náklady v případě ztráty produktu nebo nedodaného výrobku. V případě platby vám vrátíme náklady za nedoručený balík na vaš bankovní účet, platební kartu nebo Paypal.