Obchodní podmínky

1. Obecně

Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. V případě, že je smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami jessyss.com zákonem  zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.o ochraně spotřebitele, zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platním znění.

Podmínky prodeje určují práva a povinnosti kupujících při objednávání produktů, které jsou k dispozici na webové stránce jessyss.com a obchodní vztahy mezi dodavatelem a kupujícím. Celý obsah webových stránek bez ohledu na formu (texty, obrázky, filmy, zvuky, atd.) je chráněn autorskými právy. Držitelem autorských práv na obsah webových stránek je dodavatel a / nebo osoba, která je uvedena pod určitým obsahem. Zveřejněním obsahu na webových stránkách a umožněním používání webových stránek se dodavatel nevzdává svých autorských práv. Obsah webových stránek nesmí být použit na jakýkoli jiný účel, než na osobní prohlížení spotřebitele, pokud to není písemně a výslovně povoleno dodavatelem. V případě zneužití je spotřebitel trestně a materiálně odpovědný.

Používáním webové stránky jessyss.cz spotřebitel přijímá a souhlasí se všemi ustanoveními těchto všeobecných podmínek. V případě, že nesouhlasíte s těmito všeobecnými podmínkami, vás žádáme, abyste ihned opustili webovou stránku.

2. Správce webové stránky jessyss.cz a dodavatel výrobků je společnost:

IME d.o.o., Šentiljska cesta 49, 2000 Maribor, Slovinsko

Společnost je zapsána do obchodního rejstříku Okresního soudu v Mariboru a je plátce DPH.

IČO: 209112700, DIČO: SI18406629

Bankovní účet: 2001683316/2010 (Fio banka a.s.)

Kontakt: info@jessyss.cz

3. Internetový obchod

Spotřebitel může nakupovat v internetovém obchodě spravovaném společností IME, d.o.o., s přístupem prostřednictvím odkazů www.jessyss.cz

V případě, že se dodavatel-prodávající a spotřebitel-kupující (dále pro oba jen: "strany") nedohodnou jinak, jsou tyto obecné podmínky nedílnou součástí jejich vzájemného smluvního vztahu o dodávce zboží (dále jen "kupní smlouva").

Při objednávání v internetovém obchodě spotřebitel potvrzuje, že plně rozumí a akceptuje tyto všeobecné podmínky.

Při nákupu v internetovém obchodě prostřednictvím uvedených odkazů se spotřebitel nemusí zaregistrovat.

Dodavatel neodpovídá za ztrátu, škodu nebo náklady vzniklé z důvodu nesplnění nebo zpoždění při plnění povinnosti, který by se mohl vyskytnout v důsledku události nebo okolností, které jsou mimo kontrolu dodavatele, včetně vyšší moci, přerušení elektřiny, chyby v zařízení, atd.

Veškeré informace uvedené na webové stránce, např. popisy výrobků, specifikace a fotografie, jsou přibližné. Dodavatel si vyhrazuje právo provést menší změny v popisu výrobků bez povinnosti informovat spotřebitele.

Nabídky na webové stránce jsou časově a kvantitativně omezené, podle toho, jak je uvedeno na webových stránkách. Zveřejněné množství produktů na skladě je informativní a může být změněno bez předchozího upozornění. Dodavatel může omezit maximální počet nákupů každého produktu na spotřebitele a tím svým spotřebitelům zajistit spravedlivé nákupní prostředí.

4. Objednávání zboží a informace o cenách

4.1. Jako kupující můžete vidět a objednat produkty na webové stránce jessyss.com. Nabídka je k dispozici pouze fyzickým osobám.

4.2. Kliknutím na tlačítko "Objednávám" během procesu objednávání potvrzujete, že plně rozumíte obchodní podmínky a souhlasíte s nimi. Po dokončení objednávky na webové stránce, vám bude zaslán e-mail s informacemi o vaší objednávce a doručení zásilky.

4.3. Všechny ceny na webových stránkách jsou uvedeny v korunách českých (CZK) a zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH). Dodavatel může změnit cenu položky v nabídce bez předchozího upozornění. Dodavatel prodává výrobky za úplatu; v případě, pokud je výrobek chybně uveden jako bezplatný, dodavatel nemusí poskytnout tento výrobek spotřebiteli zdarma.

4.4. Kupní smlouva se považuje za uzavřenou po přijetí oznámení o doručení objednávky, napsaná je v českém jazyce a uložena ve společnosti. Můžete ji dostat na základě písemné žádosti, svůj požadavek zašlete na adresu info@jessyss.cz.

5. Nákupní postup

5.1. Nákupní košík

5.1.1. Na webové stránce nákupního košíku se zobrazují produkty, které jste během procházení internetového obchodu přidali do nákupního košíku. Chcete-li odstranit konkrétní produkt z nákupního košíku, klikněte na odkaz "Odstranit", který se nachází vedle produktu. Pokud chcete přidat konkrétní produkt do košíku, musíte kliknout na odkaz "Pokračovat v nákupu". Kliknutím na tento odkaz se vrátíte do internetového obchodu.

5.1.2. Vaši objednávku dokončete kliknutím na tlačítko "Ukončit nákup".

5.1.3. Jestliže byla objednávka úspěšně ukončena, na webové stránce se zobrazí text "Přijali jsme vaši objednávku". Kromě toho vám bude na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci, zaslána zpráva o podrobnostech objednávky.

5.2. Potvrzení objednávky

Po dokončení objednávky obdržíte na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při objednávce, zprávu o podrobnostech objednávky. V uvedené e-mailové zprávě budete také informováni, že v případě jakýchkoliv dotazů nám můžete psát na e-mailovou adresu info@jessyss.cz.

5.3. Posílání zboží

Společnost IME d.o.o. ve smluvené lhůtě připraví zboží k odeslání a pošle jej na uvedenou adresu. V případě neočekávaného prodloužení dodací lhůty na delší období, jak je uvedeno v Obchodních podmínkách, bude kupující seznámen prostřednictvím e-mailu.

Smluvními partnery pro doručení zásilek je kurýrní služba GLS, avšak dodavatel si vyhrazuje právo vybrat jinou doručovací službu, pokud to umožní efektivnější plnění objednávky.

6. Zrušení objednávky

Kupující má právo zrušit objednávku až do doručení oznámení o předání zásilky kurýrní službě na uvedenou e-mailovou adresu. Po přijetí tohoto oznámení o doručení objednávky, zrušení objednávky již není možné. Částečné zrušení objednávky není možné.

7. Konečné potvrzení objednávky

Po potvrzení obsahu objednávky musíte nákup potvrdit výběrem způsobu platby. Prodejní smlouva mezi vámi a společností IME d.o.o. vstoupí v platnost, když je objednávka potvrzena potvrzující e-mailovou zprávou "Přijali j sme vaši objednávku".

8. Možnost změny objednávky

Jakékoli požadované změny týkající se objednávky můžete poslat tak, že pošlete odpověď na e-mailovou zprávu "Přijali jsme vaši objednávku", kterou jste přijali při odeslání objednávky, nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu (info@jessyss.cz). Vynasnažíme se vám vyhovět.

9. Platební podmínky

9.1. Cena vybraného produktu je platná v den nákupu, tj. v den dokončení a odeslání objednávky prostřednictvím internetového obchodu jessyss.cz.

Všechny ceny jsou v českých korunách (CZK) a zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH). V ceně nejsou zahrnuty přepravní náklady. Tyto jsou uvedeny při výpočtu hodnoty objednávky před elektronickým potvrzením objednávky.

9.2. Jessyss nabízí tyto způsoby platby: 

  • Platba převodem na účet správce stránky jessyss.cz
  • Kreditní a debetní kartou (Visa, Mastercard, Maestro, Discover, Diners, American Express)
  • Paypal službou

9.2.1. Platba převodem na účet

Platba převodem na účet

Platba převodem je rychlá a bezpečná forma platby. Je spolehlivá a pohodlná. Pokud využíváte služeb internetového bankovnictví, můžete zboží objednávat jednoduše z pohodlí vašeho domova. Informace o převodu obdržíte na potvrzení objednávky.
Částku objednávky zaplatíte na účet společnosti IME d.o.o. 2001683316/2010 (Fio banka a.s.)
Variabilní symbol bude číslo vaší objednávky, například: 12345, pokud je číslo vaší objednávky 12345.

9.2.2. Kreditní a debetní kartou

Kreditní a debetní kartou 

Platba prostřednictvím našeho platebního systému je bezpečná, protože splňuje všechny bezpečnostní standardy. Obchodujeme v souladu se standardem PCI DSS pro zabezpečení údajů o platebních kartách (Payment Card Industry Data Security Standard), který nám umožňuje společnost Stripe, Inc., registrovaná jako nadnárodní organizace finančních služeb a poskytovatel softwaru jako služby (SaaS), se kterým má společnost IME d.o.o. uzavřenou smlouvu o přijímání platebních karet pro platby online.

Během procesu platby je vaše karta autorizována vydavateli platebních karet (tj. vaší bankou, Diners clubem apod.), což je označeno logem „Verified by Visa“ a „bezpečnostním kódem MasterCard“.

Každá transakce je zabezpečena bezpečnostními certifikáty SSL a všechna data jsou šifrována. Spojení mezi počítačem zákazníka a platebním systémem je bezpečné, neboť používá nejnovější šifrovací standardy. Autorizace karty se provádějí v reálném čase s okamžitou kontrolou údajů v bankách. Informace o kartě nejsou uloženy na serveru Jessyss. Po úspěšné autorizaci obdržíte e-mailem potvrzení objednávky a Jessyss může objednávku zpracovat a odeslat.

9.2.3. PayPal

PayPal

PayPal je internetový platební systém. Umožňuje platbu na internetu nebo posílání peněz mezi uživateli služby. Každý uživatel PayPalu má svůj účet, do kterého se přihlašuje podobně jako do internetového bankovnictví. Paypal můžete propojit s platební kartou nebo bankovním účtem. Jedná se o prostředníka mezi internetovým obchodníkem a bankou, takže představuje bezpečnostní výhodu pro obě strany. Při platbě přes PayPal Jessyss nemá možnost získat informace o vaší platební kartě. Pokud si při platbě vyberete Paypal, budete přesměrováni automaticky na stránku Paypal, kde můžete bezpečně dokončit platbu.

10. Dodání

Produkty budou doručeny do 5 pracovních dnů ode dne přijetí potvrzení objednávky na vaši e-mailovou adresu. V případě jakýchkoliv neočekávaných komplikací nebo zpoždění při vaší objednávce, dostanete upozornění e-mailem s uvedením očekávaného termínu dodání.

Kdo doručuje balíky?

Objednané výrobky zasíláme na adresu, kterou jste zadali během procesu objednávky. Dodávku zásilek provádí kurýrní společnost silkovna, v pracovní dny v době od 8.00 do 17.00. O termínu dodání paketu na vaši adresu vás bude Zásilkovna informovat v den převzetí zásilky. Pokud vám termín nevyhovuje, kontaktujte:

  • zákaznický servis silkovna na telefoní: +420 216 216 516, mail:  info@zasilkovna.cz, a dohodněte se na způsobu převzetí.

Jaká je cena dopravy?

Přepravní náklady jsou jednotné pro celou Českou republiku a liší se podle hodnoty objednávky a způsobu platby:

Objednávka v hodnotě nad 2 500 CZK – přepravní náklady ZDARMA

Objednávka v hodnotě do 2 500 CZK – přepravní náklady 99 CZK
Uvedené dodací náklady se vztahují na platbu platební / kreditní kartou, Paypal nebo na základě faktury

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Zboží objednané na webu jessyss.cz je odposláno co nejdříve. Přípravy na doručení resp. vydání vaší objednávky se začnou jakmile vám byla zaslána e-mailová zpráva o zpracování vaší objednávky.

Abychom mohli doručit objednané zásilky co nejrychleji, spolupracujeme s kurýrní službou Zásilkovna. Zásilkovna vyzvedne váš balík v našem centrálním skladu ve Slovinsku a doručí jej na na vaši adresu, což znamená, že váš balík můžete očekávat v 2 až 5 pracovních dnech.

Při výběru možnosti platby platební / kreditní kartou, Paypal-em nebo převodem na náš bankovní účet, se aktivity na provedení objednávky začnou po přijetí finančních prostředků na náš bankovní účet. Za tímto účelem kontroluje během pravidelné pracovní doby v 11. hodin platby na bankovním účtu společnosti. Termín doručení začíná v pracovní den v 9:00. po obdržení potvrzení o platbě.

Potřebuji k vyzvednutí zásilky doklad totožnosti?

Kurýrní služba si vyhrazuje právo přiměřeným způsobem ověřit totožnost pořizovatele zboží (možnost nahlédnout do osobních nebo jiných dokumentů), aby se zajistilo, že objednané zboží bude dodáno správnému zákazníkovi.

Aktualizace informací o doručení

Bezpečnost našich zaměstnanců a partnerů je naší nejvyšší prioritou, proto pracujeme 24 hodin denně, abychom zajistili, že své objednávky JESSYSS obdržíte co nejrychleji a nejbezpečněji.

Pokud byla vaše objednávka odeslána pomocí sledovací služby, budete moci dostávat nejnovější aktualizace své objednávky kliknutím na odkaz sledování v e-mailu s potvrzením o odeslání. Případně se můžete přihlásit do "Moje objednávky" a kliknout na "Sledovat zásilku".

Spolupracujeme s našimi kurýrními společnostmi, abychom chránili jejich řidiče a vaše zdraví, takže vaše oblíbené balíčky – balíky JESSYSS – mohou i nadále přicházet k vašim dveřím. Patří mezi ně výběr bezpečných míst pro předání balíků a podepisování řidičů vaším jménem.

Ještě jedna věc...

Snažíme se dodržet uvedené dodací lhůty, ale v obdobích velkého objemu zákazníků (včetně prodeje) mohou dodávky trvat o něco déle. Čas od času mohou tyto změny dodacích lhůt na omezenou dobu ovlivnit technologické aktualizace našich systémů nebo události vyšší moci, jako jsou extrémní povětrnostní podmínky. Tyto dočasné změny se však vždy budeme snažit omezit na minimum. Jessyss neodpovídá za balíky, které budou ztraceny nebo ukradeny v důsledku jakýchkoliv speciálních pokynů k doručení, které zanecháte přepravci.

Jessyss také neodpovídá za poškození, zničení nebo neschopnost poskytnout produkty v důsledku války nebo občanských nepokojů, stávek, průmyslového zastavení, neúspěšného dodání, požáru, bouře, záplavy, defektů, úmyslného poškození, krádeže nebo jakékoli jiné vyšší moci. Jessyss nehradí náklady vzniklé v případě možného prodlení dodání produktů. Rovněž nepokrývá náklady v případě ztráty produktu nebo nedodaného produktu. V případě platby předem za produkt vám náklady na nákup nedodaného produktu proplatíme stejným platebním prostředkem, jakým jsme platbu obdrželi.

11. Reklamace a informace

V případě reklamace nebo dalších otázek týkajících se služby jessyss.com očekáváme vaše dotazy na e-mailovou adresu info@jessyss.cz nebo na adresu:

IME d.o.o.
Šentiljska cesta 49
2000 Maribor, Slovinsko

12. Vrácení výrobku

 Odstoupení od smlouvy a vrácení výrobku

Možnost odstoupení od smlouvy je určena k otevření a prohlédnutí položky a pokud vám nevyhovuje, nebo byla vaše očekávání nesprávná, odstoupíte od nákupu.

12.1. Kolik času mám na vrácení?

V případě, že vám přijatý výrobek nevyhovuje, informujte nás o tom do 14 dnů prostřednictvím e-mailové adresy (info@jessyss.cz) a výrobek nám vraťte do 14 dnů. Berte prosím v úvahu dodací lhůty kurýrní služby, protože v této lhůtě je třeba produkt vrátit.

Dbejte na to, abyste zboží vrátili včas ve lhůtě, kterou vyžaduje zákon o ochraně spotřebitele. Položky přijaté po uplynutí lhůty budou vráceny na vaši adresu na vaše náklady.

12.2. Jak připravím výrobek na vrácení?

Výrobek nám vraťte nepoškozený a v nezměněném množství, pokud není zničen, zkažený, ztracený nebo se jeho množství snížilo, aniž by byl na vině kupující.

Zboží musí být vráceno v bezvadném stavu, tak jak jste jej obdrželi. Všechny produkty je třeba vrátit v nepoškozeném originálním obalu, jelikož obal je součástí zboží v internetovém obchodě.

Výrobek, který chcete vrátit, musí být:

• nepoužitý, nenošený, čistý a nepoškozený, s přiloženými štítky a v originálním balení,
• výrobky, které jsou prodávány v kompletu, je třeba vrátit najednou,
• obal výrobků musí zůstat původně uzavřen,
• boty musí být vráceny v krabici od bot, přičemž krabice nesmí být popsána, ani oblepena poštovními nálepkami a lepicí páskou, ale musí být chráněna vhodným obalem,
• ochranná fólie na plavkách nesmí být odstraněna,
• náušnice, punčochy, gumičky do vlasů a jiné vlasové ozdoby není z hygienických důvodů přiměřené vrátit,
• pokud jste výrobek již začali používat, odstoupení od smlouvy a vrácení produktu bohužel již není možné.

Jessyss si vyhrazuje právo odmítnout produkt, pokud nejsou splněny výše uvedené požadavky. Pokud je váš produkt odmítnut, obdržíte e-mailové oznámení o odmítnutí.

12.3. Jak mohu změřit výrobky?

Kupující může provést prohlídku a otestovat přijaté zboží pouze v rozsahu potřebném k určení aktuální situace a jak je tomu obvykle v obchodech. Jakékoliv „testování“, které se liší od výše uvedeného, může být považováno za užívání zboží, kupující je zodpovědný za snížení hodnoty zboží, pokud je v důsledku chování, které není nezbytné pro stanovení povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Doporučujeme, abyste obal opatrně otevřeli a udrželi jej v nezměněném stavu a aby na výrobku zůstaly přilepené štítky, dokud nebudete zcela přesvědčeni, že vám výrobek vyhovuje. Obuv vyzkoušejte na čistém a hladkém povrchu. Při nákupu oděvů, prádla a plavek zkontrolujte správnou velikost tím, že je obléknete přes jiné oblečení, nikoli na holou kůži, a také dávejte pozor na zanechávání stop z líčidel a make-upu.

12.4. Jak zabalím boty na vrácení?

Boty jsou baleny v originální krabici od výrobce, často jsou uloženy ve speciálních sáčcích, jsou chráněny papírem, mají papírové nebo jiné výplně, levou a pravou obuv lze oddělit kartonem. Všechno, co je uvedeno v internetovém obchodě, patří k obuvi. Při vrácení bot dávejte pozor, abyste boty poslali spolu s krabicí, ve které jste obdrželi boty, se všemi sáčky, papíry, kartonky, atd.. Originální krabice nesmí být použita jako krabice na posílání. Krabice by měla být chráněna vhodným obalem (druhou krabicí, taškou, balicím papírem), nesmíte na ni psát a nalepovat poštovní nálepky a lepicí pásku, protože taková krabice již potom není použitelná. Pokud dostaneme zapečetěnou a označenou krabici nebo/a bez příslušných sáčků na boty, kartonů a papírů, vrácená částka se sníží o 119 Kč. Pokud jsou boty vráceny bez krabice nebo nejsou v původní krabici, vrácený produkt bude zamítnut.

Shoe return

 

 

 

 

12.5. Na kterou adresu pošlu vrácený výrobek?

Postupujte podle návodu:

Vyberte si nejbližší podací místo Packety, kam odnesete zásilku, na https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Obsluze provozu nahlásíte osmimístný kód „95493396“. Předáte balíček a obdržíte potvrzení o jeho přijetí. Balík neposílejte na dobírku, protože jej nelze přijmout a bude odepřen. Vzhledem k tomu, že jsme zahraniční e-shop, centrála se zbožím je mimo Slovensko a než se k nám zboží vrátí zpět, může to trvat i 1-2 týdny. Čímž se může zpozdit vrácení peněz, za což se vám velmi omlouváme. Jakmile váš balíček dorazí do našeho centrálního skladu v zahraničí, budeme vás o vrácení peněz informovat e-mailem. Poplatek 119 Kč je spojen s náklady na dopravu, ke kterým došlo v průběhu vrácení. Tato částka bude odečtena z celkové částky za vrácené zboží.

12.6. Je třeba k vrácenému produktu něco přikládat?

K výrobku připojte kopii originálního účtu a vyplněný formulář pro vrácení zboží (vytiskněte jej na - FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

12.7. Kdy a jak mi budou vráceny peníze?

Po obdržení vráceného zboží Vám nejpozději do 14 dnů vrátíme kupní cenu, ale vrácení peněz obvykle vyřídíme do 1-3 pracovních dnů od přijetí. Vzhledem k tomu, že jsme zahraniční e-shop, centrála se zbožím je mimo České republiky a než se k nám zboží vrátí zpět, může to trvat i 1-2 týdny. Čímž se může zpozdit vrácení peněz, za což se Vám velmi omlouváme. Jakmile váš balíček dorazí do našeho centrálního skladu v zahraničí, budeme vás o vrácení peněz informovat e-mailem.

Při vrácení zboží, které bylo zaplaceno Paypalem, peníze vrátíme prostřednictvím Paypal služby. Při vrácení zboží, které bylo zaplaceno kreditní kartou, vrátíme peníze na kreditní kartu. Při vrácení zboží, které bylo zaplaceno na dobírku resp. převodem na bankovní účet, peníze vrátíme na váš bankovní účet. Při vrácení produktů zaplacených dobropisem nebo voucherem vracíme kupní cenu formou dobropisu nebo voucheru. Vrácení peněz v hotovosti není možné. Z důvodu bankovních poplatků a poplatků za platební styk vystavujeme dobropis na částky nižší než 25 Kč.

12.8. Musím za vrácení produktu zaplatit?

Poplatek 119 Kč je spojen s náklady na dopravu, ke kterým došlo v průběhu vrácení. Tato částka bude odečtena z celkové částky za vrácené zboží.

12.9. Mohu vyměnit přijatou položku?

V Jessyss nenabízíme službu výměny produktů. Všechny vrácené produkty budou vráceny poté, co je zkontroluje naše reklamační oddělení. Pokud požadujete jinou velikost nebo barvu položky/produktu, budete muset zadat novou objednávku.

12.10. Dostal/a jsem produkt s chybou. Co mám dělat?

V případě reklamace nás kontaktujte na info@jessyss.cz. Najdeme pro vás nejvhodnější řešení. Vrácení takového produktu většinou řešíme my. Kurýr vyzvedne zásilku na vaší adrese na naše náklady. Pokud se rozhodnete poslat balík sami, umíme Vám proplatit přepravní náklady dle našeho ceníku. Aktuální cena za odeslání balíku (bez zpětného poplatku) je 119 Kč. Nepřijímáme zásilky na dobírku.

12.11. Obdržel jsem e-mailovou zprávu, že jsem vrátil/a opotřebovaný produkt. Teď co?

Jessyss si vyhrazuje právo odmítnout produkt, pokud nejsou splněny požadavky na vrácení produktu. Pokud nám vrátíte produkt poškozený, opotřebovaný nebo ve špatném stavu, nebudeme vám moci vrátit peníze a možná vám ho budeme muset poslat zpět. Pokud je váš produkt odmítnut, obdržíte e-mailovou zprávu o odmítnutí.

Pokud si přejete, abychom vám takový produkt znovu zaslali na vaši adresu, budete muset předem zaplatit poštovné ve výši 119 Kč na číslo bankovního účtu: 2001683316/2010 (Fio banka) nebo na účet Paypal uživatele info@jessyss.com. V opačném případě takový produkt zlikvidujeme na naše náklady. Pokud od vás do 60 dnů nedostaneme odpověď týkající se vrácení produktů se známkami opotřebení, vrácené produkty se po 60 dnech od přijetí automaticky zničí.

12.12. Objednávka je již na cestě, nicméně jsem se rozhodl/a, že ji nebudu přijímat. Jak postupovat dále?

Při nákupu online je kupující povinen převzít objednané zboží. Pokud dojde k pozdnímu zrušení online objednávky, odmítnutí přijetí balíku se považuje za neoprávněné. Pokud příjemce neoprávněně odmítne přijmout balík nebo jej nepřevezme do stanovené lhůty skladování, musí nést náklady na vrácení. Náklady na vrácení nepřevzatého balíku do centrálního skladu ve Slovinsku činí 220 Kč. Tato částka bude odečtena od celkové částky za vrácení kupní ceny.

12.13. Jak se vypočítá vrácení peněz, pokud jsem si koupil produkty v akci 3 za 2?

VRÁCENÍ POLOŽEK Z AKCE 3 ZA 2: Při koupi 3 produktů vám poskytneme slevu v hodnotě toho nejlevnějšího. Sleva se počítá z celkové hodnoty nákupu.

V případě vrácení všech věcí zakoupených v akci 3 ZA 2 bude kupní cena vrácena v plné výši. V případě vrácení 1 nebo 2 kusů zakoupených v akci 3 ZA 2 je smlouva z akce 3 za 2 neplatná a proto již nemáte nárok na slevu získanou při koupi 3 kusů. Hodnota slevy resp. z nejlevnější položky se odečte při vrácení kupní ceny za vrácené produkty. Samozřejmě umožňujeme výměnu vrácených položek za jiné položky ve stejné nebo vyšší ekvivalentní hodnotě. V tomto případě stále platí akce 3 za 2.

13. Reklamace věcných chyb a poškozené zásilky

13.1. Prodávající ručí za kvalitu výrobků v rámci zákonného termínu, který začíná dodáním zboží spotřebiteli za předpokladu, že zákazník dodržuje pokyny k používání a údržbu výrobku, které jsou součástí balení. Kupující může uplatnit nárok na reklamaci z důvodu věcných chyb v souladu s platnými předpisy.

Kdy jde o věcnou chybu?  Zejména v případě, že výrobek nemá vlastnosti, které umožňují jeho normální používání, nebo pokud je kupujícímu doručen výrobek, který není v souladu s modelem, výjimkou jsou jen modely zobrazené v upozorněních.

V Jessyss se snažíme, aby fotografie zveřejněné při popisu produktu byly realistickým obrazem produktu. Stále je však možné, že vnímání jednotlivého produktu prostřednictvím fotografie je jiné, než může být později při fyzickém kontaktu s produktem. Barva nebo odstín barvy často závisí na stupni kalibrace barev vaší obrazovky v počítači nebo na mobilním telefonu. I když jsou obrazovky stále lepší a lepší, každá obrazovka má své vlastní zobrazení barev, kontrastu a světla. Odchylky v barevném odstínu nejsou vadou materiálu a proto nejsou předmětem reklamace. Vrácení zboží samozřejmě umožňujeme v souladu s našimi podmínkami vrácení a zákonem o ochraně spotřebitele.

Jak se kontroluje vhodnost výrobku? Kontroluje se s jiným, bezchybným výrobkem stejného druhu, jakož i pomocí vyjádření výrobce nebo údajů na samotném výrobku.

Jak se použije věcná chyba? Kupující nás musí informovat o jakékoliv věcné chyby, uvést její přesný popis a na vlastní náklady nás informovat v zákonem stanovené lhůtě. Kupující nám zároveň umožní kontrolu výrobku s jeho dostavením na adresu IME d.o.o., Šentiljska cesta 49, 2000 Maribor, Slovinsko.

13.2. Dodavatel odpovídá za poškození produktů během přepravy ke spotřebiteli. V případě zjevného znaku poškození (roztrhaný obal, deformace, atd.) Musí spotřebitel odmítnout zásilku, aby se tak vyhnul případným komplikacím při reklamaci poškozeného zboží.

Pokud jste si při převzetí zásilky všimli, že výrobek nebo balík je fyzicky poškozen, chybí jeho obsah nebo vykazuje známky otevření, a zásilku jste neodmítli ihned, musíte začít kompenzační postup. To uděláte tak, že kontaktujete GLS službu nejpozději následující pracovní den po dodání zásilky a podle jejich pokynů postupujete při reklamaci, aby byla kompenzace vyřešena v co nejkratším čase.

14. Právo do odmítnutí služby

Pokud se dodavatel domnívá, že spotřebitel porušuje příslušný zákon nebo poškozuje zájmy webových stránek provozovaných dodavatelem, jeho přidruženými nebo dceřinými společnostmi, může kdykoliv bez předchozího oznámení zrušit, změnit, dočasně nebo trvale zrušit objednávky nebo členství spotřebitele, včetně přístupu k jakémukoli obsahu na webové stránce pro konkrétního spotřebitele.

15. Vhodnost produkt

Nabízený produkt odpovídá účelu, který je patrný z popisu a obrázku produktu. I přes pečlivou manipulaci se mohou vyskytnout chyby v popisu produktu nebo obrázku. V Jessyss se snažíme, aby fotografie zveřejněné při popisu produktu byly realistickým obrazem produktu. Stále je však možné, že vnímání jednotlivého produktu prostřednictvím fotografie je jiné, než může být později při fyzickém kontaktu s produktem. Barva nebo odstín barvy často závisí na stupni kalibrace barev vaší obrazovky v počítači nebo na mobilním telefonu. I když jsou obrazovky stále lepší a lepší, každá obrazovka má své vlastní zobrazení barev, kontrastu a světla. Odchylky v barevném odstínu nejsou vadou materiálu a proto nejsou předmětem reklamace. Vrácení zboží samozřejmě umožňujeme v souladu s našimi podmínkami vrácení a zákonem o ochraně spotřebitele.

16. O společnosti

IME d.o.o.
Šentiljska cesta 49
2000 Maribor, Slovinsko
IČO: 209112700
DIČO: SI18406629

Společnost IME d.o.o. spravuje webovou stránku jessyss.cz.

17. Politika ochrany osobních údajů

V souladu s obecným nařízením na ochranu osobních údajů (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, dále jen GDPR) poskytuje společnost IME d.o.o. jakožto provozovatel internetového obchodu jessyss.cz (dále jen internetový obchod) následující informace o zpracování údajů.

Ochrana osobních údajů našich uživatelů je důležitou povinností naší společnosti. Všechny online aktivity společnosti IME d.o.o. jsou v souladu s právem Evropské unie, úmluvami Rady Evropy a zákonem o ochraně osobních údajů. Zásady ochrany osobních údajů se zabývají manipulací s informacemi, které IME d.o.o. získává, když navštívíte naše webové stránky.

V IME d.o.o. si vážíme vašeho soukromí, a proto vždy pečlivě chráníme vaše osobní údaje. Všechny poskytnuté údaje jsou chráněny proti vniknutí třetích osob, což vám poskytuje bezstarostnou návštěvu webové stranky Jessyss.cz, kterou spravuje společnost IME d.o.o.
Vaše osobní údaje nikdy nebudeme zneužívat.

Nikdy neposkytneme vaše kontaktní a osobní údaje třetí osobě, pokud to nevyžaduje zákon. Nebudeme vám posílat e-maily, ke kterými jste se nepřihlásili, s výjimkou důležitých transakčních e-mailů, které jste výslovně požadovali.

Kdykoli se můžete rychle a snadno odhlásit od e-mailových oznámení.

18. Získávání a zpracování osobních údajů

Osobní údaje představují veškeré informace (vaše jméno, příjmení, e-mail nebo poštovní adresu), které odkazují na určitou nebo identifikovatelnou fyzickou osobu, tedy jednotlivce, bez ohledu na to, v jaké formě jsou uvedeny.  Společnost IME d.o.o. neposkytuje vaše osobní údaje třetí osobě, pokud k tomu nedáte výslovné dovolení při objednávání produktů nebo při přihlášení k odběru našeho informačního newslletteru.

18.1. Nakupování jako registrovaný nebo neregistrovaný uživatel

V internetovém obchodě Jessyss.cz se můžete registrovat jako registrovaný uživatel. Obsah internetového obchodu je také přístupný anonymním, neregistrovaným uživatelům (hostům). Registrovaní uživatelé poskytují požadované informace v registračním procesu. Každý registrovaný uživatel dostane své uživatelské jméno a heslo, které jsou tajné. Uživatel je povinen zajistit správné užíváni svého účtu a hesla, osobně nebo od něj oprávněnou osobou.

V případě, že uživatel provede objednávku jako neregistrovaný uživatel (host), společnost IME d.o.o. použije vnesené údaje pro zpracování zadané zakázky.

IME d.o.o. jako osoba povinná k plnění  daní v souladu se Zákonem o DPH musí zajistit uchovávání účtů nejméně po dobu deseti let po uplynutí roku, na který se vztahují faktury - a to také uchovává údaje na účtu.

18.2. Kontaktní formuláře a přenos e-mailů

Uživatel může konkrétní dotazy společnosti IME d.o.o. zasílát také prostřednictvím kontaktních formulářů nebo e-mailových adres zveřejněných na internetových stránkách a tím provozovatel důvěřuje těmto informacím. Informace jsou použity k řešení podaných dotazů uživatele. E-adresy uvedené na webové stránce nejsou osobní, ale obchodní e-adresy. Zpracování dotazů provádí odborný kader z důvodů rychlého a efektivního řešení otázky uživatele.

Odesláním e-mailu prostřednictvím online formuláře nebo na e-adresy uvedené na této stránce souhlasí uživatel s obecnými podmínkami používání webových stránek Jessyss.cz.

18.3. Kontaktní formuláře a přenos e-mailů

Společnost IME d.o.o.  neposílá automaticky e-newsletter na e-mailové adresy. Uživatel aktivně spolupracuje sám, tj. zaškrtne nebo se přihlásí k odběru e-newsletteru. Uživatel si je vědom, že s přihlášením na e- newsletter dovoluje společnosti IME d.o.o. - online obchodu Jessyss zasílat informace o módních trendech, novinkách v nabídce, kampaních a slevách, o marketingových aktivitách a dalších propagačních akcích až do zrušení dovolení. Přihlášením na e-newsletter je uživatel registrován v seznamu příjemců elektronických zpráv, který je zároveň základem příjemců výhod, které Jessyss může nabídnout svým uživatelům (věrnostní slevy, akční měsíční ceny ...). Chcete-li si objednat e-newsletter, společnost IME d.o.o. shromažďuje následující údaje: e-mailová adresa v případě, že se uživatel registruje jako registrovaný člen, stejně jako jméno a příjmení.

Uživatel může kdykoliv písemně nebo kliknutím na tlačítko Odhlásit v informačním bulletinu požádat správce osobních údajů o trvalé nebo dočasné zakázat užívání svých osobních údajů pro účely přímého marketingu. Žádost bude akceptována do 15 dnů ode dne obdržení žádosti, v skladu se zákony a předpisy. Správce údajů, společnost IME d.o.o. se zavazuje pečlivě chránit údaje v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. E-newsletter společnost IME d.o.o.rozposílá prostřednictvím MailChimp.

19. Používání a šíření osobních údajů

Společnost IME d.o.o. použije vaše osobní údaje výlučně z technických důvodů správy na webových stránkách, pro váš přístup ke konkrétním informacím nebo pro všeobecnou komunikaci s vámi. Společnost IME d.o.o. nebude vaše osobní údaje poskytovat třetí osobě bez vašeho výslovného svolení. Zaměstnanci společnosti IME d.o.o. jsou vázáni svou povinností respektovat vaše důvěrné informace a jsou vázáni dohodou o zachování důvěrnosti.

Pro platby platebními kartami mohou být transakční údaje včetně osobních údajů převedeny na společnost Braintree by Paypal, registrován jako nezávislá prodejní organizace (ISO) a poskytovatel řízených služeb (MSP) u Wells Fargo Bank, N.A., Walnut Creek, CA, výlučně za účelem zpracování plateb.

Osobní údaje mohou být převedeny prostřednictvím IME d.o.o na důvěryhodné partnery nebo podle zákonné povinnosti v souladu s platným zákonem o ochraně osobních údajů.

Data mohou být přenáše na:

  • společnosti poskytující informační služby, které zajišťují hladké fungování webu a jeho zlepšení (hostování na serveru, e-mailový marketing ...);
  • společnosti, které zajišťují bezproblémový nákup (Paypal, Braintree by Paypal, doručovací služba GLS atd.), ale pouze v míře nezbytné pro úspěšné provedení smlouvy;
  • oprávněné instituce, pokud to vyžaduje zákon (soud atd.).

Všichni partneři, kteří mají přístup k osobním údajům, jsou povinni s nimi zacházet v souladu s evropskou legislativou.

20. Svoboda výběru

Informace, které poskytnete, společnosti IME d.o.o., mate pod kontrolou vy. Pokud se rozhodnete neposkytnout své informace společnosti IME d.o.o, přístup na některé webové stranky bude zamítnut.

21. Automatické zaznamenávání informací (neosobní údaje)

Kdykoli přistupujete k webové stránce jessyss.si, automaticky se zaznamenávají (nikoliv jako součást aplikace) obecné, neosobní informace (uživatelé webového vyhledávače, počet návštěv, průměrná doba návštěvy webových stránek, navštívené stránky). Tyto informace používáme k měření popularity našich stránek a ke zlepšení obsahu a použitelnosti. Vaše informace nepodléhají dalšímu zpracování a nebudou předány třetí straně.

22. Soubory cookies

22.1. Právní základ:

V souladu s § 55 odst. 5 zákona č. 351/2011 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů je jessyss.com oprávněna ukládat a získávat přístup k informacím uloženým v koncovém zařízení uživatele (cookies) pouze pokud k tomu dotčený uživatel udělil souhlas.

22.2. Co jsou cookies?

Soubor cookie je malý soubor, který obvykle obsahuje pořadí písmen a čísel, které se načítají v počítači spotřebitele při návštěvě konkrétní webové stránky. Pokaždé, když je navštívíte znovu, web načte informace o vloženém souboru cookie a identifikuje spotřebitele.

22.3. Proč se používají?

Soubory cookies slouží k přizpůsobení obsahu na webu podle přání spotřebitele a optimalizaci používání webových stránek. Také slouží k vytváření anonymních statistik, které nám pomáhají pochopit používání webových stránek ze strany spotřebitele a zlepšit obsah webových stránek bez osobní expozice spotřebitele.

22.4. Ukládání souborů cookies:

Soubory cookies mohou být uloženy různě dlouho.

22.4.1. Dočasné soubory nebo soubory cookie relace na vašem zařízení zůstanou do odhlášení z webového prohlížeče a potom jsou odstraněny.

22.4.2. Trvalé nebo uložené soubory cookie ve vašem zařízení zůstávají během celého časového intervalu specifikovaného v nastavení souborů cookie nebo dokud je spotřebitel manuálně nevymaže.

22.5. Druhy souborů cookies:

22.5.1. Nezbytné cookies

Tyto soubory cookies umožňují používat základní komponenty na správnou funkci webových stránek.

22.5.2. Výkonové cookies

Tyto soubory cookies shromažďují informace o tom, jak se webová stránka používá ke zlepšení výkonnosti webových stránek (například, které části webu nejčastěji navštěvuje spotřebitel). Tyto soubory cookies neshromažďují informace, které by umožnily identifikaci spotřebitele.

22.5.3. Funkční cookies

Tyto soubory cookies umožňují webovým stránkám zapamatovat si některé z vašich zvolených možností (například spotřebitelské jméno, region) a poskytnout spotřebitelům pokročilejší a personalizovanější funkce. Mohou umožňovat sledování vašich aktivit na webových stránkách.

22.5.4. Cílové nebo reklamní cookies

Tyto soubory cookies jsou nejčastěji používány třetími stranami (reklamy a sociální sítě) na zobrazování cílených reklam, omezení počtu zobrazení reklamy a měření výkonnosti reklam.

22.6. Správa souborů cookies

Soubory cookies můžete ovládat a spravovat v nastaveních používaného webového prohlížeče. Spotřebitel se rozhodne, zda povolí ukládání souborů cookies do svého počítače a kdykoliv může soubory cookies odstranit. Stránky fungují optimálně, pokud jsou soubory cookies povoleny. Pokyny, jak spravovat soubory cookies, naleznete v pokynech vašeho prohlížeče.

22.7. Správce souborů cookies je IME d.o.o., Šentiljska cesta 49, Maribor, e-mail: info@jessyss.cz

23. Bezpečnost

IME d.o.o. se maximálně usiluje o bezpečné zajištění osobních informací. Vaše údaje jsou chráněny před ztrátou, zničením, falšováním, manipulací a neoprávněným přístupem nebo neoprávněným zveřejněním.

24. Nezletilé osoby

IME d.o.o. srdečně doporučuje všem rodičům a opatrovníkům, aby učili své děti bezpečné a odpovědné manipulaci s osobními údaji na internetu. Nezletilé osoby by neměly přenášet žádné osobní údaje na jessyss.com bez povolení jejich rodičů nebo opatrovníků. Společnost IME d.o.o. nebude nikdy vědomě shromažďovat osobní údaje od nezletilých nebo je jakkoli používat nebo je předávat třetím osobám bez jejich souhlasu.

25. Odkazy na jiné internetové stránky

Prohlášení o ochraně osobních údajů odkazuje na hlavní stránku jessyss.com, kterou vlastní společnost IME d.o.o. a všechny její podřízené stránky. Webové stránky na této výchozí stránce mohou obsahovat odkazy na jiné dodavatele v rámci a mimo IME d.o.o., pro které se toto prohlášení o ochraně osobních údajů nevztahuje. Když opustíte jessyss.com, měli byste si přečíst prohlášení o ochraně osobních údajů jednotlivých stránek, které shromažďují osobní identifikační informace.

26. Vyloučení odpovědnosti

Dodavatel si vyhrazuje právo zakázat nebo zabránit přístup na web kvůli technickým nebo jiným problémem a údržbě, což také znamená zablokování nebo omezení používání internetového obchodu. Poskytovatel nenese odpovědnost za úhradu jakékoli ztráty, poškození nebo náklady (dále jen "škoda"), které vznkili spotřebiteli v důsledku ukončení, selhání nebo poruchy v provozu internetové stránky.

Dodavatel nezaručuje přesnost, úplnost a správnost obsahu zveřejněného na webových stránkách, ani nepřebírá odpovědnost za škody, které může spotřebitel utrpět kvůli spoléhání na zveřejněný obsah.

Dodavatel nenese odpovědnost za škody, které mohou vzniknout na hardwaru, softwaru a jiných zařízeních spotřebitele v důsledku používání webové stránky. Spotřebitel musí poskytnout přiměřenou ochranu zařízení (antivirový program atd.) před přístupem a použitím webových stránek.

Spotřebitel musí zajistit přiměřenou bezpečnost a důvěrnost údajů použitých při registraci / přihlášení na webových stránkách (e-mailová adresa, heslo). Dodavatel neodpovídá za žádné škody, které by mohly vzniknout spotřebiteli z důvodu neoprávněného zveřejnění nebo použití registračních údajů.

27. Právo na informace

Pokud máte jakékoli otázky týkající se našich pravidel ochrany osobních údajů nebo nakládání s vašimi osobními údaji, můžete se bez váhání obrátit na naše zástupce ochrany osobních údajů.

IME d.o.o.
Šentiljska cesta 49
2000 Maribor, Slovinsko

e-mail: info@jessyss.cz

Na základě Vaší žádosti Vám okamžitě - v písemné formě a v souladu s platnými právními předpisy - oznámí, jaké osobní údaje byly shromážděny během návštěvy webové stránky jessyss.com.

27.1. Zveřejňování změn

Jakékoliv změny v naší politice ochrany osobních údajů budou zveřejněny v tomto prohlášení o ochraně osobních údajů, na stránce jessyss.com a na dalších relevantních lokalitách.

28. Konečné ustanovení

Neúčinnost jakéhokoliv ustanovení těchto všeobecných podmínek, bez ohledu na důvod neplatnosti, neruší platnost těchto podmínek jako celku. V takovém případě se neplatné ustanovení považuje za nepublikované, zatímco tyto obecné podmínky zůstanou v platnosti bez neplatného ustanovení.

29. Stížnosti a spory

Společnost Jessyss respektuje platnou evropskou legislativu o ochraně spotřebitele. Společnost Jessyss se snaží plnit svou povinnost a vytvořit účinný systém pro vyřizování stížností a určit osobu, se kterou se v případě problémů může zákazník spojit prostřednictvím e-mailu.

Stížnost se zasílá prostřednictvím e-mailu info@jessyss.cz. Postup zpracování stížnosti je důvěrný. Společnost Jessyss do pěti pracovních dnů potvrdí, že obdržela stížnost a oznámí kupujícímu, jak dlouho ji bude zpracovávat a bude ho informovat o průběhu řízení.

Společnost Jessyss si uvědomuje, že základní charakteristikou spotřebitelského sporu, přinejmenším pokud jde o soudní řešení, je nepoměr mezi ekonomickou hodnotou pohledávky a náklady vzniklými při řešení samotného sporu. To je také hlavní překážkou pro spotřebitele, aby nezahájil řízení před soudem. Proto se společnost Jessyss snaží udělat vše proto, aby byl jakýkoli spor vyřešen na základě vzájemného souhlasu.

V případě soudního řešení sporů je kompetentní soud v místě bydliště spotřebitele. 

30. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V souladu s právními normami neuznáváme žádného smluvního partnera na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů jako kompetentního na řešení spotřebitelského sporu, který by mohl spotřebitel začít v souladu s mimosoudním rozhodnutím o řešení spotřebitelských sporů. Společnost IME d.o.o., která jako dodavatel zboží a služeb umožňuje online obchodování na území České republiky, zveřejňuje na své internetové stránce elektronický odkaz na internetovou platformu spotřebitelského řešení sporů (SRPS). Platforma je k dispozici zákazníkům na odkazu ZDE

Uvedené opatření je založeno na zákoně o mimosoudním urovnání spotřebitelských sporů, nařízení (EU) č. 524/2013 EP a Rady o online řešení spotřebitelských sporů a o změně nařízení (ES) č. 2016/2004 a směrnicí 2009/222/ES.



Tyto všeobecné podmínky nabývají účinnosti dne 21.8.2021

Dodavatel: IME d.o.o.