Vrácení výrobku

Odstoupení od smlouvy a vrácení výrobku

Možnost odstoupení od smlouvy je určena k otevření a prohlédnutí položky a pokud vám nevyhovuje, nebo byla vaše očekávání nesprávná, odstoupíte od nákupu.

Kolik času mám na vrácení?

V případě, že vám přijatý výrobek nevyhovuje, informujte nás o tom do 14 dnů prostřednictvím e-mailové adresy (info@jessyss.cz) a výrobek nám vraťte do 14 dnů. Berte prosím v úvahu dodací lhůty kurýrní služby, protože v této lhůtě je třeba produkt vrátit.

Dbejte na to, abyste zboží vrátili včas ve lhůtě, kterou vyžaduje zákon o ochraně spotřebitele. Položky přijaté po uplynutí lhůty budou vráceny na vaši adresu na vaše náklady.

Jak připravím výrobek na vrácení?

Výrobek nám vraťte nepoškozený a v nezměněném množství, pokud není zničen, zkažený, ztracený nebo se jeho množství snížilo, aniž by byl na vině kupující.

Zboží musí být vráceno v bezvadném stavu, tak jak jste jej obdrželi. Všechny produkty je třeba vrátit v nepoškozeném originálním obalu, jelikož obal je součástí zboží v internetovém obchodě.

Výrobek, který chcete vrátit, musí být:

• nepoužitý, nenošený, čistý a nepoškozený, s přiloženými štítky a v originálním balení,
• výrobky, které jsou prodávány v kompletu, je třeba vrátit najednou,
• obal výrobků musí zůstat původně uzavřen,
• boty musí být vráceny v krabici od bot, přičemž krabice nesmí být popsána, ani oblepena poštovními nálepkami a lepicí páskou, ale musí být chráněna vhodným obalem,
• ochranná fólie na plavkách nesmí být odstraněna,
• náušnice, punčochy, gumičky do vlasů a jiné vlasové ozdoby není z hygienických důvodů přiměřené vrátit,
• pokud jste výrobek již začali používat, odstoupení od smlouvy a vrácení produktu bohužel již není možné.

Jessyss si vyhrazuje právo odmítnout produkt, pokud nejsou splněny výše uvedené požadavky. Pokud je váš produkt odmítnut, obdržíte e-mailové oznámení o odmítnutí.

Jak mohu změřit výrobky?

Kupující může provést prohlídku a otestovat přijaté zboží pouze v rozsahu potřebném k určení aktuální situace a jak je tomu obvykle v obchodech. Jakékoliv „testování“, které se liší od výše uvedeného, může být považováno za užívání zboží, kupující je zodpovědný za snížení hodnoty zboží, pokud je v důsledku chování, které není nezbytné pro stanovení povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Doporučujeme, abyste obal opatrně otevřeli a udrželi jej v nezměněném stavu a aby na výrobku zůstaly přilepené štítky, dokud nebudete zcela přesvědčeni, že vám výrobek vyhovuje. Obuv vyzkoušejte na čistém a hladkém povrchu. Při nákupu oděvů, prádla a plavek zkontrolujte správnou velikost tím, že je obléknete přes jiné oblečení, nikoli na holou kůži, a také dávejte pozor na zanechávání stop z líčidel a make-upu.

Jak zabalím boty na vrácení?

Boty jsou baleny v originální krabici od výrobce, často jsou uloženy ve speciálních sáčcích, jsou chráněny papírem, mají papírové nebo jiné výplně, levou a pravou obuv lze oddělit kartonem. Všechno, co je uvedeno v internetovém obchodě, patří k obuvi. Při vrácení bot dávejte pozor, abyste boty poslali spolu s krabicí, ve které jste obdrželi boty, se všemi sáčky, papíry, kartonky, atd.. Originální krabice nesmí být použita jako krabice na posílání. Krabice by měla být chráněna vhodným obalem (druhou krabicí, taškou, balicím papírem), nesmíte na ni psát a nalepovat poštovní nálepky a lepicí pásku, protože taková krabice již potom není použitelná. Pokud dostaneme zapečetěnou a označenou krabici nebo/a bez příslušných sáčků na boty, kartonů a papírů, vrácená částka se sníží o 119 Kč. Pokud jsou boty vráceny bez krabice nebo nejsou v původní krabici, vrácený produkt bude zamítnut.

Shoe return

 

 

 

 

Na kterou adresu pošlu vrácený výrobek?

Postupujte podle návodu:

Vyberte si nejbližší podací místo Packety, kam odnesete zásilku, na https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Obsluze provozu nahlásíte osmimístný kód „95493396“. Předáte balíček a obdržíte potvrzení o jeho přijetí. Balík neposílejte na dobírku, protože jej nelze přijmout a bude odepřen. Vzhledem k tomu, že jsme zahraniční e-shop, centrála se zbožím je mimo Slovensko a než se k nám zboží vrátí zpět, může to trvat i 1-2 týdny. Čímž se může zpozdit vrácení peněz, za což se vám velmi omlouváme. Jakmile váš balíček dorazí do našeho centrálního skladu v zahraničí, budeme vás o vrácení peněz informovat e-mailem. Poplatek 119 Kč je spojen s náklady na dopravu, ke kterým došlo v průběhu vrácení. Tato částka bude odečtena z celkové částky za vrácené zboží.

Je třeba k vrácenému produktu něco přikládat?

K výrobku připojte kopii originálního účtu a vyplněný formulář pro vrácení zboží (vytiskněte jej na - FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

Kdy a jak mi budou vráceny peníze?

Po obdržení vráceného zboží Vám nejpozději do 14 dnů vrátíme kupní cenu, ale vrácení peněz obvykle vyřídíme do 1-3 pracovních dnů od přijetí. Vzhledem k tomu, že jsme zahraniční e-shop, centrála se zbožím je mimo České republiky a než se k nám zboží vrátí zpět, může to trvat i 1-2 týdny. Čímž se může zpozdit vrácení peněz, za což se Vám velmi omlouváme. Jakmile váš balíček dorazí do našeho centrálního skladu v zahraničí, budeme vás o vrácení peněz informovat e-mailem.

Při vrácení zboží, které bylo zaplaceno Paypalem, peníze vrátíme prostřednictvím Paypal služby. Při vrácení zboží, které bylo zaplaceno kreditní kartou, vrátíme peníze na kreditní kartu. Při vrácení zboží, které bylo zaplaceno na dobírku resp. převodem na bankovní účet, peníze vrátíme na váš bankovní účet. Při vrácení produktů zaplacených dobropisem nebo voucherem vracíme kupní cenu formou dobropisu nebo voucheru. Vrácení peněz v hotovosti není možné. Z důvodu bankovních poplatků a poplatků za platební styk vystavujeme dobropis na částky nižší než 25 Kč.

Musím za vrácení produktu zaplatit?

Poplatek 119 Kč je spojen s náklady na dopravu, ke kterým došlo v průběhu vrácení. Tato částka bude odečtena z celkové částky za vrácené zboží.

Mohu vyměnit přijatou položku?

V Jessyss nenabízíme službu výměny produktů. Všechny vrácené produkty budou vráceny poté, co je zkontroluje naše reklamační oddělení. Pokud požadujete jinou velikost nebo barvu položky/produktu, budete muset zadat novou objednávku.

Dostal/a jsem produkt s chybou. Co mám dělat?

V případě reklamace nás kontaktujte na info@jessyss.cz. Najdeme pro vás nejvhodnější řešení. Vrácení takového produktu většinou řešíme my. Kurýr vyzvedne zásilku na vaší adrese na naše náklady. Pokud se rozhodnete poslat balík sami, umíme Vám proplatit přepravní náklady dle našeho ceníku. Aktuální cena za odeslání balíku (bez zpětného poplatku) je 119 Kč. Nepřijímáme zásilky na dobírku.

Obdržel jsem e-mailovou zprávu, že jsem vrátil/a opotřebovaný produkt. Teď co?

Jessyss si vyhrazuje právo odmítnout produkt, pokud nejsou splněny požadavky na vrácení produktu. Pokud nám vrátíte produkt poškozený, opotřebovaný nebo ve špatném stavu, nebudeme vám moci vrátit peníze a možná vám ho budeme muset poslat zpět. Pokud je váš produkt odmítnut, obdržíte e-mailovou zprávu o odmítnutí.

Pokud si přejete, abychom vám takový produkt znovu zaslali na vaši adresu, budete muset předem zaplatit poštovné ve výši 119 Kč na číslo bankovního účtu: 2001683316/2010 (Fio banka) nebo na účet Paypal uživatele info@jessyss.com. V opačném případě takový produkt zlikvidujeme na naše náklady. Pokud od vás do 60 dnů nedostaneme odpověď týkající se vrácení produktů se známkami opotřebení, vrácené produkty se po 60 dnech od přijetí automaticky zničí.

Objednávka je již na cestě, nicméně jsem se rozhodl/a, že ji nebudu přijímat. Jak postupovat dále?

Při nákupu online je kupující povinen převzít objednané zboží. Pokud dojde k pozdnímu zrušení online objednávky, odmítnutí přijetí balíku se považuje za neoprávněné. Pokud příjemce neoprávněně odmítne přijmout balík nebo jej nepřevezme do stanovené lhůty skladování, musí nést náklady na vrácení. Náklady na vrácení nepřevzatého balíku do centrálního skladu ve Slovinsku činí 220 Kč. Tato částka bude odečtena od celkové částky za vrácení kupní ceny.

Jak se vypočítá vrácení peněz, pokud jsem si koupil produkty v akci 3 za 2?

VRÁCENÍ POLOŽEK Z AKCE 3 ZA 2: Při koupi 3 produktů vám poskytneme slevu v hodnotě toho nejlevnějšího. Sleva se počítá z celkové hodnoty nákupu.

V případě vrácení všech věcí zakoupených v akci 3 ZA 2 bude kupní cena vrácena v plné výši. V případě vrácení 1 nebo 2 kusů zakoupených v akci 3 ZA 2 je smlouva z akce 3 za 2 neplatná a proto již nemáte nárok na slevu získanou při koupi 3 kusů. Hodnota slevy resp. z nejlevnější položky se odečte při vrácení kupní ceny za vrácené produkty. Samozřejmě umožňujeme výměnu vrácených položek za jiné položky ve stejné nebo vyšší ekvivalentní hodnotě. V tomto případě stále platí akce 3 za 2.