Vrácení výrobku

Odstoupení od smlouvy a vrácení výrobku

Možnost odstoupení od smlouvy je určena k otevření a prohlédnutí položky a pokud vám nevyhovuje, nebo bylo vaše očekávání nesprávné, odstoupíte od nákupu.

V případě, že vám přijatý výrobek nevyhovuje, informujte nás o tom do 14 dní prostřednictvím e-mailové adresy  (info@jessyss.cz) a výrobek nám vraťte v 14 dnech odvašeho oznámení.  Výrobek nám vraťte nepoškozený a v nezměněném množství, pokud není zničen, porouchaný, ztracený nebo se jeho množství snížilo aniž by byl na vině kupující.

Výrobek, který chcete vrátit, musí být:

  • nepoužitý, nenošený, čistý a nepoškozený, s přiloženými štítky a v originálním balení,

  • výrobky, které jsou prodávány v kompletu, je třeba vrátit najednou,

  • obal výrobků musí zůstat původně uzavřený,

  • boty musí být vráceny v krabici od bot, přičemž krabice nesmí být popsána, ani oblepená poštovními nálepkami a lepicí páskou, ale musí být chráněna vhodným obalem,

  • ochranná fólie na plavkách nesmí být odstraněna,

  • z hygienických důvodů, punčochy, ponožky, náušnice, čelenky a jiné ozdoby do vlasů nemohou být vráceny nebo vyměněny,

  • pokud jste výrobek již začali používat, odstoupení od smlouvy a vrácení produktu bohužel již není možné.

Kupující může provést prohlídku a otestovat přijaté zboží pouze v rozsahu nezbytném pro určení aktuální situace a jak je tomu obvykle v obchodech. Jakékoliv "testování", které se liší od výše uvedeného, může být považováno za užívání zboží a kupující je zodpovědný za snížení hodnoty zboží, pokud je nastalo v důsledku chování, které není nezbytné pro stanovení povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Doporučujeme, abyste obal opatrně otevřely a udrželi jej v nezměněném stavu a aby na výrobku zůstaly přilepené štítky, dokud nebudete zcela přesvědčeni, že vám výrobek vyhovuje. Při nákupu oděvů, prádla a plavek zkontrolujte správnou velikost tím, že jejich oblečete přes jiné oblečení, ne na holou kůži, a také dávejte pozor na zanechávání stop z líčidel a make-upu. Při vrácení bot dávejte pozor, abyste boty poslali spolu s krabicí, v níž jste dostali boty. Krabice by měla být chráněna vhodným obalem, nesmíte na ni psát a nalepovat poštovní nálepky a lepicí pásku, protože taková krabice již není použitelná.

Postup vrácení výrobku:

Výrobek, který vám nevyhovuje pošlete na adresu:

JESSYSS, IME d.o.o.

Česká pošta, depo Brno 71

Heršpická 875/6a, Štýřice

60010 Brno

K výrobku připojte kopii originálního účtu a vyplněný formulář na vrácení zboží (vyplňte tento FORMULÁŘ PRO VRÁCEN Í ZBOŽÍ https://jessyss.cz/sites/default/files/returns/Jessyss_formular_na_vraceni.pdf) a uveďte na něm číslo vašeho bankovního účtu, na který vám nejpozději 14 dní po odstoupení od smlouvy zašleme peníze za vrácený výrobek. Společnost vrátí peníze až když převezme vrácené zboží nebo kdy kupující předloží doklad o tom, že zboží poslal zpět. Vrácení peněz v hotovosti není možné. 

Při vrácení zboží, které bylo zaplaceno Paypal-em, peníze vrátíme prostřednictvím Paypal služby. Při vrácení zboží, které bylo zaplaceno kreditní kartou, vrátíme peníze na kreditní kartu. Při vrácení zboží, které bylo zaplacen na dobírku resp. převodem na bankovní účet, peníze vrátíme na váš bankovní účet.

Jediné náklady, které vám vzniknou v souvislosti s odstoupením od smlouvy, jsou náklady na dodání (zaslání) zboží, které se účtují podle platného ceníku společnosti GLS a závisí na tom, zda jde o zásilku/balík. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Na jessyss.cz umožňujeme i výměnu zboží. Pokud přijaté zboží nesplňuje očekávání, můžete ji nahradit jinou, o čem nás informujete na formuláři pro odstoupení od smlouvy.

Právo na výměnu zboží, vrácení peněz, záruku, věcné chyby a nesprávně provedené služby přesněji upravují ustanovení Zákona o ochraně spotřebitelů.