Vrácení výrobku

Odstoupení od smlouvy a vrácení výrobku

12.1. Možnost odstoupení od smlouvy je určena k otevření a prohlédnutí položky a pokud vám nevyhovuje, nebo bylo vaše očekávání nesprávné, odstoupíte od nákupu.

V případě, že vám přijatý výrobek nevyhovuje, informujte nás o tom do 14 dní prostřednictvím e-mailové adresy (info@jessyss.cz) a výrobek nám vraťte v 14 dnech od vašeho oznámení.  Výrobek nám vraťte nepoškozený a v nezměněném množství, pokud není zničen, porouchaný, ztracený nebo se jeho množství snížilo, aniž by byl na vině kupující.

12.2. Zboží musí být vráceno v perfektním stavu, tak jak byl přijato. Veškeré produkty musí být vráceny v nepoškozeném originálním obalu, neboť v internetovém obchodě je obal součástí zboží. 

Výrobek, který chcete vrátit, musí být:

•    nepoužitý, nenošený, čistý a nepoškozený, s přiloženými štítky a v originálním balení,
•    výrobky, které jsou prodávány v kompletu, je třeba vrátit najednou,
•    obal výrobků musí zůstat původně uzavřený,
•    boty musí být vráceny v krabici od bot, přičemž krabice nesmí být popsána, ani oblepená poštovními nálepkami a lepicí páskou, ale musí být chráněna vhodným obalem – s další krabicí, taškou, balícím papírem,
•    ochranná fólie na plavkách nesmí být odstraněna,
•    z hygienických důvodů, punčochy, ponožky, náušnice, čelenky a jiné ozdoby do vlasů nemohou být vráceny nebo vyměněny,
•    pokud jste výrobek již začali používat, odstoupení od smlouvy a vrácení produktu bohužel již není možné.

Jessyss si vyhrazuje právo odmítnout produkt, pokud nebudou splněny výše uvedené požadavky. Pokud je váš produkt odmítnut, obdržíte e-mailové oznámení o zamítnutí.

Kupující může provést prohlídku a otestovat přijaté zboží pouze v rozsahu nezbytném pro určení aktuální situace a jak je tomu obvykle v obchodech. Jakékoliv "testování", které se liší od výše uvedeného, může být považováno za užívání zboží a kupující je zodpovědný za snížení hodnoty zboží, pokud je nastalo v důsledku chování, které není nezbytné pro stanovení povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Doporučujeme, abyste obal opatrně otevřely a udrželi jej v nezměněném stavu a aby na výrobku zůstaly přilepené štítky, dokud nebudete zcela přesvědčeni, že vám výrobek vyhovuje. Při nákupu oděvů, prádla a plavek zkontrolujte správnou velikost tím, že jejich oblečete přes jiné oblečení, ne na holou kůži, a také dávejte pozor na zanechávání stop z líčidel a make-upu. Při vrácení bot dávejte pozor, abyste boty poslali spolu s krabicí, v níž jste dostali boty. Krabice by měla být chráněna vhodným obalem, nesmíte na ni psát a nalepovat poštovní nálepky a lepicí pásku, protože taková krabice již není použitelná.

Při vracení obuvi boty odešlete spolu s krabicí, ve které jste boty obdrželi. Nepoužívejte původní krabici od bot jako přepravní krabici. Krabici je nutné chránit vhodným obalem (další krabicí, taškou, balicím papírem), nepište na ni a nelepte poštovní známky nebo lepící pásku, protože taková krabice je již nepoužitelná. Pokud obdržíme polepenou a popsanou krabici a/nebo bez odpovídajících sáčků bot, kartónů a papírů, je částka na vrácení kupní ceny snížena o 99 Kč. Pokud jsou boty vráceny bez krabice nebo nejsou v původní krabici, vrácený produkt je zamítnut.

Shoe return

 

 

 

 

12.3. Postup vrácení výrobku:

Vyberte si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Na přepážce řeknete 8místný vratkový kód „95493396“. Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí. Balík neposílejte na dobírku, protože jej nelze přijmout a bude odmítnut. Vzhledem k tomu, že jsme zahraniční e-shop, centrála se zbožím je mimo ČR a než se k nám zboží vrátí zpět, může to trvat i 1-2 týdny. Čímž se může opozdit vrácení peněz, za což se Vám velmi omlouváme. Jakmile váš balík dorazí do našeho centrálního skladu v zahraničí, budeme vás o vrácení peněz informovat e-mailem. Poplatek 119 Kč je spojený s náklady na dopravu, ke kterým došlo v průběhu vracení. Tato suma bude odečtena z celkové částky za vrácené zboží.

K výrobku připojte kopii originálního účtu a vyplněný formulář na vrácení zboží (vyplňte tento FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ https://jessyss.cz/sites/default/files/returns/Jessyss_formular_na_vraceni.pdf). Po obdržení zboží Vám nejpozději do 14 dnů převedeme kupní cenu.

Při vrácení zboží, které bylo zaplaceno Paypal-em, peníze vrátíme prostřednictvím Paypal služby. Při vrácení zboží, které bylo zaplaceno kreditní kartou, vrátíme peníze na kreditní kartu. Při vrácení zboží, které bylo zaplacen na dobírku, resp. převodem na bankovní účet, peníze vrátíme na váš bankovní účet. Vrácení peněz v hotovosti není možné. 

Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Právo na vrácení peněz, záruku, věcné chyby a nesprávně provedené služby přesněji upravují ustanovení Zákona o ochraně spotřebitelů.
 

12.4. VRÁCENÍ VĚCÍ Z AKCE 3 ZA 2:

Při nákupu 3 produktů vám poskytneme slevu v hodnotě toho nejlevnějšího. Sleva se počítá z celkové hodnoty nákupu.

V případě vrácení všech věcí zakoupených v akci 3 ZA 2 bude kupní cena vrácena v plné výši. V případě vrácení 1 nebo 2 kusů zakoupených v akci 3 ZA 2 smlouva z akce 3 za 2 pozbývá platnosti, a proto již nemáte nárok na slevu získanou při nákupu 3 položek. Při vrácení kupní ceny za vrácené produkty je odečtena hodnota slevy, resp. nejlevnější položka.