Nejčastější dotazy

1. Jak objednávat?

2. Je registrace při Jessyss.cz potřebná?

3. Jaké jsou možnosti platby?

4. Je platba kartou bezpečná?

5. Jak probíhá platba kartou?

6. Kdo doručuje objednávku a kde?

7. Jak rychle dostanu objednané zboží?

8. Jaké jsou přepravní poplatky?

9. Jak si mohu vybrat zboží?

10. Jak vybrat správnou velikost?

11. A dostanu přesně to, co jsem objednal?

12. Co když mi objednané zboží nevyhovuje?

13. Mohu zboží vyměnit?

14. Jaké jsou náklady spojené s výměnou zboží?

15. Jak postupovat v případě reklamace výrobku?

16. Jak vím, že jste přijali moji objednávku?

17. Jakou mám garanci, že předplacené zboží také opravdu dostanu?

__________________________________________________________________________________________________________________________

1. Jak objednávat?

Internetové stránky Jessyss.com jsou uživatelsky přívětivé a umožňují vám snadné objednávání. Klikněte na artikl, vyberte velikost a barvu zboží a kliknutím na tlačítko DO KOŠÍKU potvrďte výběr. Pokračujte v nákupu nebo potvrďte objednávku kliknutím na tlačítko OBJEDNÁVÁM. Zde zadejte adresu příjemce objednávky (kupce) a vyberte způsob platby. Kliknutím na tlačítko UKONČIT NÁKUP (Dokončit smlouvu) se dokončí proces objednávání. Na vaši e-mailovou adresou, kterou jste vnesli při objednávání, obdržíte zprávu, se všemi informacemi o objednávce a doručení zásilky. Objednávka je odeslána a vybrané zboží bude brzy u vás.

2. Je registrace při Jessyss.cz potřebná?

Ne, registrace není nutná, Webová stránka Jessyss.com je určena širokému okruhu uživatelů a je přístupná bez omezení.

3. Jaké jsou možnosti platby?

Jessyss.cz nabízí několik platebních metod. Je jedno, kterou z nich si vyberete, objednané zboží obdržíte. Můžete vybírat mezi platbou při doručení - dobírkou, platební kartou, systémem Paypal nebo platbou předem - bankovní převod na účet. Každá platba má své vlastní výhody a výběr je váš. Stručně řečeno: chcete-li zaplatit položku po převzetí, zvolte platbu na dobírku. Jen dejte pozor na dostatek hotovosti k zaplacení a zvýšení ceny o platební provizi ve výši 20 CZK Pokud chcete zjednodušit nákup a nechcete platit v hotovosti, vyberte platbu kreditní kartou MasterCard nebo Visa. Registrovaní uživatelé systému Paypal zřejmě využijí tohoto způsobu platby, ale můžete platit také přímo, na náš bankovní účet, bankovním převodem na základě předem poslané faktury. Výběr je váš.

4. Je platba kartou bezpečná?

Samozřejmě. Jessyss.cz je webový server autorizovaný vydavateli karet MasterCard a Visa, který umožňuje bezpečnou platbu prostřednictvím bezpečného bankovního platebního systému. Server provozujeme v souladu se standardem pro datovou bezpečnost platebních karet PCI DSS standardom (Payment Card Industry Data Security Standard), , který zajišťuje ABANKA dd., jako správce platebního styku, s nímž má poskytovatel smlouvu o přijímání bankovních platebních karet pro platby online. Platební systém je autorizován emitenty platebních karet, které jsou označeny logy "Verified by Visa" a "MasterCard secure code". Spojení mezi počítačem a platebním systémem banky je bezpečné, protože používá nejnovější standardy šifrování.

5. Jak probíhá platba kartou?

Při ukončení objednávky vyberte způsob platby "Kreditní karty", a zadejte požadované údaje. Informace a údaje o bankovní kartě nejsou přístupné neoprávněným osobám, neboť celá platba probíhá prostřednictvím bezpečného bankovního platebního systému, který umožňují vydavatelé karty MasterCard a Visa. Poskytovatel nemá přístup k vaším datům, protože vydavatel karty vás pouze informuje o výši platby a plátci. Vydavatel karty po potvrzení objednávky ze strany poskytovatele zorganizuje platební transakci na účet poskytovatele. Tímto způsobem jsou platby kartou bezpečné pro uživatele a obzvláště snadné.

6. Kdo doručuje objednávku a kde?

Logistický partner společnosti Jessyss je kurýrní služba GLS, Zásilky z vybraným zbožím vám doručí na předem určenou adresu , kterou zadáte při objednávání. O doručení vás bude kurýrní služba informovat e-mailem, telefonicky nebo SMS zprávou, na den doručení. Pokud vám termín nevyhovuje, kontaktujte kurýrní službu na telefoní číslo zákaznického servisu GLS, nebo e-mailem a změňte předpokládaný čas doručení, resp. vyberte druhou možmost převzetí zásilky.

7. Jak rychle dostanu objednané zboží?

V společnosti Jessyss se snažíme, abychom vaši objednávku vyřídili co nejrychleji. Pokud je vybrané zboží skladem, je vaše objednávka připravena k odeslání již druhý den. O odeslaní zásilky vás informujeme na vaši e-mailovou adresu a kurýrní služba GLS obvykle potřebuje 3 až 5 pracovních dnů na doručení. Během víkendů a svátků zpracování objednavek in přeprava zásilek neprobíhá.

8. Jaké jsou přepravní poplatky?

Přepravní poplatky činí 99 CZK za zásilku. Pokud celková částka vaší objednávky přesáhne 2 500 CZK, je doručení bezplatné. Za platbu kreditní kartou, Paypal nebo fakturu není účtován žádný další poplatek. Pouze v případě platby po doručení – dobírkou, vám bude přepravní poplatek zvýšen o 20 CZK za hotovostní platbu, tedy na 119 CZK.

9. Jak si mohu vybrat zboží?

Vyhledávání na webových stránkách jessyss.cz je velmi snadné. Zboží je rozděleno do jednotlivých kategorijí, které vám pomohou zúžit vyhledávání (např. Kalhoty, košile, kabáty, atd.) Upřesněte vyhledávání podle velikosti, barvy nebo ceny výrobku, a tím zúžite svůj výběr. Když najdete artikl, který se vám líbí, klikněte na něj, vyberte velikost a barvu (v případě potřeby) a klikněte DO KOŠÍKU, OBJEDNÁVÁM a nákup potvrďte s klikutím UKONČIT NÁKUP a vaše objednávka je oddána.

10. Jak vybrat správnou velikost?

Každý artikl je k dispozici v různých velikostech zobrazených v popisu. Oděvy jsou obvykle označeny v následujících velikostech, označených mezinárodním symbolem (od nejmenšího do největšího čísla): XS, S, M, L, XL, XXL nebo podle evropského číslování 34, 36, 38, 40, 42, 44 atd .. Pokud si nejste jisti správnou velikostí, zkontrolujte tabulku velikostí, kterou najdete zde.

11. A dostanu přesně to, co jsem objednal?

Po ukončení objednávky obdržíte všechny informace o vaší objednávce na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při objednávání. Ujistěte se, že jsou údaje v objednávce správné a že opravdu dostanete zboží, které jste objednali.

12. Co když mi objednané zboží nevyhovuje?

Pokud vám objednané zboží nevyhovuje, můžete je vrátit. Nejpozději do 14 dnů po obdržení zásilky nás musíte informovat o vrácení objednávky na adresu info@jessyss.cz. Zboží vraťte prosím do 15 dnů od datumu vašeho oznámení. Dbejte na to, abyste vrátili nenošený a nepoškozený výrobek, pokud možno v původním obalu. Po obdržení zásilky vám vrátíme celou částku, případně vám zboží vyměníme.

13. Mohu zboží vyměnit?

Samozřejmě. Pošlete nám své přání na náš email: info@jessyss.cz, nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky nám zašlete nepoškozené a nenošené zboží v původním obalu a po obdržení zásilky vám zboží vyměníme.

14. Jaké jsou náklady spojené s výměnou zboží?

Jediným nákladem je přepravné podle ceníku vybrané kurýrní služby.

15. Jak postupovat v případě reklamace výrobku?

Podobně jako při výměně zboží. Napište na naši emailovou adresu: info@jessyss.cz. Jakmile to bude možné, odpovíme vám a nabídneme vám řešení (výměnu zboží za stejný nebo jiný artikl, vrácení peněz nebo opravu).

16. Jak vím, že jste přijali moji objednávku?

V společnosti Jessyss usilovně pracujeme na splnění vašich přání. Po obdržení vaší objednávky obdržíte e-mailovou zprávu s upozorněním na objednané položky. Ujistěte se, že odpovídají vašemu výběru, protože zásilku připravíme na základě Vámi potvrzené objednávky. Před odesláním vždy pečlivě kontrolujeme údaje a zajišťujeme řádnou přepravu. Pokud dojde k chybě, uděláme vše potřebné, abychom vzniklou situaci vyřešili k vaší spokojenosti.

17. Jakou mám garanci, že předplacené zboží také opravdu dostanu?

Na trhu jsme již nějakou dobu a spokojený zákazník je náš hlavní cíl! Jsme seriózní společnost s spolehlivým způsobem objednávkového systému a dobrými logistyckými partnery, kteří spolehlivě vaši zásilku doručí. Hnací motor pro naši práci je vaše spokojenost a pohvala. Nejlepší reklamou je spokojený zákazník, který své pozitivní zkušenosti dělí dál. Spolehněte se na nás.